ورود به سایت

پل های ارتباطی

  • +98 21 22 86 86 34
  • Info@KaraSYS.Net
  • تهران - پارسداران - ناطق نوری - نبش کوچه مرمر - پلاک 22 - واحد 8
  • کدپستی: 1947814711
» » نخستین جشنواره تخصصی توانمندی های صنایع غذایی استان فارس

نخستین جشنواره تخصصی توانمندی های صنایع غذایی استان فارس

نخستین جشنواره تخصصی توانمندی‌های صنایع غذایی، آشامیدنی و دارویی استان فارس همزمان با گرامیداشت هفته ملی تغذیه و سلامتی در شیراز آغاز به کار کرد.

گروه نرم افزاری کارا سیستم حامی اصلی این جشنواره بود.

مهدی صادقی نیارکی، مدیرکل دفتر صنایع، غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدت و تجارت، در این جلسه با بیان اینکه استان فارس رتبه سوم صنایع غذایی و آشامیدنی کشور را دارد، اظهار داشت: امید است در پایان این جشنواره مدل موفقی در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی ارائه شود.

وی با بیان اینکه چالش اصلی تولیدکنندگان در حوزه بازار داخلی قیمت تمام شده محصول است زیرا قیمت تمام شده مشتری را به خرید محصول وفادار می‌کند، عنوان کرد: چند عامل مثل تامین ماده اولیه، تامین مالی واحدها، ماشین‌آلات و تکنولوژی سبب بالا رفتن قیمت تمام شده محصول شده است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی باید در کنار تولید به صادرات و بازارسازی نیز توجه داشته باشند و نیاز مشتری را در تولیدات خود در نظر داشته باشند.

صادقی افزود: ما باید مانند بیشتر کشورهای جهان برندهای خود را ارزش‌گذاری کنیم و بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات به جای وثیقه ملکی ارزش برند را به عنوان ضمانت قبول کنند.

ادامه خبر:

اخبار مشابه

  • چند نکته درباره شبکه ملی اطلاعات
  • دومین سمینار بزرگ صنعت پخش جنوب کشور
  • حقایق جدید بازاریابی
  • انبار داری و اصول حسابداری آن
  • واحد تحقیق و توسعه

  • نظرات (2)

    avatar
    0
    #1 سیدحسین احمدی
    معرفی جشنواره موسیقایی خوراک
    @iranfoodmusic
    از دیرباز مردم میل به نوای موسیقی هنگام تناول غذا و نوشیدنی داشتند و این میل را دلیل و مدرکی نبود و فقط از روی خواهش و تمنای دل به نوازنده دل می سپردند و به موسیقی گوش می دادند.
    براین منوال بود که پس از پیدایش مراکز خدمات غذایی و پذیرایی که اساس کارشان سرو غذا بود و هیچ جشنی در آنجا دایر نبود ولی پخش آهنگ ملایم هنگام میل غذای میهمانان جزو ارکان سرویس پذیرایی قرار داشت.
    حال با پژوهش های محققان و ساخت دستگاه پخش کننده آهنگ و نوای گیاهان می توان اینطور استنباط کرد که این انرژی موسیقایی گیاهان وجود دارد و از طریق خوراک به انسان منتقل می شود و سبب خواست دل برای همراه شدن موسیقی با میل خوراک و نوشیدنی می شود.
    براساس این یافته ها و با این رویکرد است که تدارک برگزاری جشنواره موسیقایی خوراک دیده شده است تا افراد مستعد وعلاقمند را برای پرورش این موضوع شناسایی نماییم و بستر را برای ظهور نوآوری ها مساعد و فراهم نماییم.
    از مواردی که می بایستی در برنامه 2 سال آینده این جشنواره گذاشت تا محقق گردد به موارد زیر می توان اشاره نمود:
    1-شناسایی مستعدها جهت تولید موسیقی خوراک و فروش محصولات موسیقی خوراک به همراه لوازمآشپزخانه
    2-تشکیل گروه جهت اجرای موسیقی خوراک در هر شهر با هدف توسعه گردشگری داخلی
    3-ایجاد موسیقی خوراک ملی برای افتتاحیه همایش ها و نمایشگاه ها و جشنواره های رسمی و غیررسمی خوراک در سطح شهر و کشور در حد اگروفود یا گلف فود
    4-تولید موسیقی خوراک دیگر کشورها و صادرات
    5-تولید موسیقی خوراک ملی دیگر کشورها و ایجاد گروه اجرا از بین افراد مستعد آن کشور
    بدین منظور سامانه معاملات خوراک متعلق به شرکت فرصت آفرین قرن و سامانه معاملات اسپانسری متعلق به شرکت مدیریت ارزش نشان خاورمیانه تدارک برگزاری جشنواره موسیقایی خوراک را دیده اند و امیدوارند که در این مسیر به موفقیت برسند.
    از تمام افراد علاقمند و مستعد در زمینه خوراک و موسیقی و آشپزی و نوازندگی دعوت می شود در این بستر که میتواند موجب شکوفایی استعدادهای آنها شود ورود کنند و از ارتباطاتی که به سبب یک نوآوری می تواند باعث اعتلای فرهنگ ایرانی و افتخار ایران زمین و ایرانیان بگردد بهره برداری بنمایند و صد البته به منافع اقتصادی آن نیز دست بیابند.
    avatar
    0
    #2 Alkalfulp
    2020 Feb; 10 1 122 135 lasix classification

    نظر خود را درج نمایید

    عکس خوانده نمی شود